אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
האם עתיד התעשיה הישנה בישראל קשור לקבלנות משנה?
11/14/2017 5:05:26 PM


כפי שנאמר בפתיח, נראה שקבלנות משנה לחברות תעשיתיות גדולות, בעיקר באירופה, אך לא רק, הוא ערובה להישרדות של התעשייה הישנה בישראל.

למה הכוונה בקבלנות משנה? מפעל ישראלי מייצר שסתומים לברזים. מפעל אחר גדול בהרבה בגרמניה, מייצר ברזים שיש בהם שסתומים. יש עלות לשסתומים הללו בתהליך היצור. אם המפעל בישראל, שהוא אולי "חכם" יותר בתחום השסתומים, יכול להטמיע את שסתומיו במוצר הגרמני, הרי שהוא הופך לקבלן משנה. כך גם בתעשיית המטוסים בעולם, בתחום כלי הרכב ועוד.

לא קל למפעל ישראלי לאתר מפעלים בעולם שאיתם הוא יכול להתחבר. הדרך הנכונה והזולה ביותר, היא להשתתף בתערוכה לקבלנות משנה. להציג את היכולות של המפעל בפני בעלי מפעלים גדולים בעולם שיפגשו אותו בתערוכה, ידברו ו.....

ואם מדברים על תערוכות, הרי שזו המתקיימת בפריס, היא המקום החשוב ביותר בו כדאי למפעלים הישראלים להיות. הכוונה לתערוכה לקבלנות משנה Midest המתקיימת בפריז בין התאריכים 27 - 30 במרץ 2018.

מן הסתם קשה במועד הזה להצטרף ולהציג בתערוכה, אבל מומלץ מאד למעוניינים להשתלב בה בעתיד, לבקר וללמוד אותה ואת אלפי המציגים שבה.

ב - 2018 היא תתקיים ביחד עם תערוכת התעשייה של פריז (שמחליפה מקום עם ליון, מדי שנה) מה שמוסיף לה משנה חשיבות ליצרנים הישראלים.

פרטים נוספים על התערוכה http://www.midest.com/en/presentation-en 

 

עוד תערוכות בתחום זה וב - 220 תחומים אחרים במנוע החיפוש לתערוכות www.expoexpo.com 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה