אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
ישראל ממשיכה להוביל את מהפכת הדפוס הדיגיטלי, כולל הדפסה על טקסטיל
4/25/2018 9:31:33 AM


בזמנו, בשנות השבעים של המאה הקודמת, עולם הדפוס הוכה בתדהמה לנוכח החידוש של חברת סאיטקס מהרצליה בתחום ההדפסה על טקסטיל. החברה התפתחה בקצב מדהים והפכה עד מהרה לגלובלית, תוך כדי חשיפה של המצאות נוספות כמו ההדפסה בפורמט רחב. וכפי שקורה לחברות ישראליות מהפכניות רבות, סאיטקס נרכשה על ידי חברה רב לאומית ואיבדה בהדרגה את הניחוח הישראלי שלה. אבל תחום ההדפסה על טקסטיל לא נעלם איתה.

חברה ישראלית בשם קורנית, הנסחרת בנסד"ק השאירה את ישראל על המפה העולמית ובמידה מסוימת שולטת ומכוונת את הקורה בעולם בתחום המיכון והתוכנות להדפסה על טקסטיל.

מה שמדהים הוא, שהיא עושה זאת באמצעות 1,000 לקוחות בלבד. בלבד? כן, אבל לקוחות שההשפעה שלהם על השוק העולמי גדולה. אולי הנתון הבא מאשש זאת: מדי שנה, 70 מליון פרטי טקסטיל מודפסים בעולם באמצעות השיטות של קורנית.

החברה נוסדה בשנת 2002 והיא מעסיקה 400 עובדים. היא  פועלת מהבסיס בראש העין ומפעילה 5 מרכזים בעולם: ויסקונסין בארה"ב, דיסלדורף בגרמניה, הונג קונג ושנחאי באסיה ומיאמי עבור השוק של אמריקה הלטינית.

לחברה 45 מפיצים ברחבי העולם וכדי לסייע להם בשיווק, היא משתתפת בתערוכות שונות. מחודש מאי 2018 היא תציג ב - 15 תערוכות בפיזור להלן:

מאי 

אוקלנד (ניו זילנד), ברלין, גואנגז'ו (סין), אטלנטה

יוני

שיקגו

יולי

סאו פאולו, מדאין (קולומביה)

אוגוסט

ניו דלהי

ספטמבר

ורשה, קורטריג (בלגיה), מדריד

אוקטובר

סופיה, פריס, מילנו

נובמבר

ורשה

הנה כי כן, עוד דוגמא לחשיבות התערוכות במערך השיווק של חברה יצרנית ישראלית המשווקת מוצריה ברחבי העולם.

עוד על חברת קורנית ב - https://www.kornit.com 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx
 

 

 

 

 

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה