אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
מלון צף על נהר הריין, פתרון מצוין למבקרי תערוכת הפלסטיק בדיסלדורף
6/10/2018 9:15:50 AM


מבקר מישראל, כמו ממקומות אחרים בעולם, המבקר בתערוכה בדיסלדורף, מבקש בד"כ מלון זול נקי עם כל ה - Facilities , הכי קרוב למרכז התערוכות וגם שיהיה קרוב לעיר העתיקה כדי לצאת בערב לארוחה טובה ובירה, כי הוא בסה"כ מגיע ליומיים - שלושה וצריך שהכל ידפוק. אלא שבדיסלורף, כמו בערים אחרות, אין חיה כזאת.

אפשר לספק חלק מהדברים. שיהיה קרוב למרכז הירידים וגם לעיר העתיקה, שאפשר יהיה לקפוץ ברגל, בהליכת בוקר נעימה לאורך הנהר ושיהיה בו הכל. אבל......המחיר הוא בעייתי.....אולי?

מה שמוצע היום למבקרים שמתכוונים להגיע לעיר לרגל תערוכת הפלסטיק והגומי K באוקטובר 2019...הוא מלון צף בספינה ענקית שעוגנת בנהר במרחק סביר מהתערוכה וממקומות הבילוי והמציעה אפשרויות גסטרונומיות ובילוי בספינה עצמה ובחדרים מדהימים.

מנסיון אישי, זה מאד נוח, שונה ומיוחד, אבל המחיר עבור התענוג הזה, קצת מרתיע. מצד שני, בעת התערוכה כל המחירים קופצים ובמבט שני זה לא נראה נורא כל כך, בהשוואה.

נכון, 330 יורו בממוצע ללילה, זה לא זול, אבל אנחנו מכירים בתי מלון פחות זוהרים מהספינה המדוברת, שלא מתביישים לבקש...ולקבל גם 400 יורו.

מי שמכיר את התערוכה יודע שזה לא מוגזם לבצע הזמנת חדרים, שנה וחצי לפני מועד הפתיחה.

ולאלו שחושבים שזה רחוק, ניתן להבטיח שככל שמתקרבים (למועד התערוכה) זה הופך להיות יקר יותר ולעתים, אף לא ניתן להשגה.

אז מי שרוצה לפעול עכשיו, הנה האתר של  לשכת התיירות בדיסלדורף, עם הפניות לספקים השונים   www.duesseldorf-tourismus.de/messe/k

 

 עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx
 

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה