אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
את מה שיש לפריז, אי אפשר לקחת
7/25/2016 2:21:34 PM


בשנת 1885, פריז ארחה את האקספו העולמי לראשונה, 4 שנים לאחר שהונח היסוד בדמות אקספו 1851 של לונדון. הצרפתים התאהבו בפורמט הזה (לפי היסטוריונים שונים, לא נמצאה עיר אחרת שהסכימה לארח) ומאז התקיימו אקספואים עולמיים בעיר בשנים 1867, 1878, 1889 - בה חזה העולם בפלא הדריכלי בדמות מגדל אייפל וגם את האקספו שסגר את המאה ה - 19 אקספו 1990 שבו, לפי עדות סבתא של אם ילדי, היא ראתה לראשונה תאורת רחוב מופעלת על ידי חשמל.

האקספו האחרון של פריז נערך סמוך לפרוץ מלחמת העולם השניה ב - 1937. אבל 33 שנים לפני כן, נפתחה בפריז תערוכה בקונצפט חדש של יריד בינלאומי בהשתתפות מדינות ומציגים מכל העולם, שבו מציגים ומוכרים הכל מכל. מ - ממכונות ועד לקוסמטיקה. הוא נקרא היריד הבינלאומי של פריז.

ומאז 1904 הוא מתקיים מדי שנה, באותה מתכונת (אם כי רואים היום פחות מכונות). העולם עבר לתערוכות מקצועיות ונדיר למצוא היום, להוציא במדינות מתפתחות, סוג כזה של תערוכות, שמיועדות לקהל הרחב במעין סוג של פסטיבל צריכה.

בתערוכה האחרונה הציגו 1,700 מציגים וביקרו בה למעלה מחצי מליון איש. התערוכה נערכת במרכז הירידים של פריז, במיקום מרכזי בעיר, כך שהגישה אליה קלה ונוחה והקהל מרוצה מכל בחינה.

בעבר, עד לשנת 1970 גם תל אביב היתה בתמונה. היא ערכה ביריד המזרח את היריד הבינלאומי של תל אביב בהשתתפות מדינות רבות מהעולם. אלו נהגו לבנות ביתנים משלהם ולחזור מדי שנה לאותם ביתנים. כך, היו מזוהים בגני התערוכה הביתנים של גרמניה, ארה"ב, בלגיה וכד', שלמרבה הצער, נשארו פחות או יותר במבנם המקורי עד עצם היום הזה ומתקיימות בהן תערוכות.

כניסתו של עידן התערוכות המקצועיות ב - 1971 "הרג" את היריד הבינלאומי של תל אביב וזה לא חזר שוב.

פריז, הצטרפה אף היא לעידן החדש והחלה אף להוביל בו, אבל בה בשעה, המשיכה לכבד את המסורת וכאמור התערוכה חיה ונושמת ומתפתחת ונדמה כי אין עוד מדינה באירופה ששומרת בקנאות על קונצפט זה של תערוכות.

שאפו לצרפתים שיודעים מצד אחד לצעוד קדימה ובמקביל לשמור על מסורת. נדמה שכולם נהנים מכך.

היריד הבינלאומי הקרוב של פריז יתקיים במרכז התערוכות פורט ורסאי בעיר בין התאריכים 27 באפריל עד 8 במאי 2017

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה