אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
אומרים ש"הצורך הוא אם כל ההמצאות". זה נכון!
11/9/2016 1:34:08 PM


תערוכת "ליגנה" לציוד, כלים, אביזרים ומכונות לתעשיית העץ, מתקיימת אחת לשנתיים בהנובר. תערוכת "אינטרצום" לציוד ,אביזרים, כלי עבודה ופירזול, מתקיימת, אחת לשנתיים, בקלן. רצה הגורל ושתיהן מתקיימות באותן שנים בחודש מאי.

באחוזים גבוהים, שתי התערוכות פונות לאותו קהל יעד של מבקרים. לא יעלה על הדעת, שאותו מבקר יגיע פעמיים לגרמניה באותו חודש. את זאת יודעים אצל שני המארגנים הגרמנים. ישבו וטיכסו עצה והחליטו שאם נגזר עליהם לקיים את התערוכות באותו חודש, הרי שכדאי לתאם תאריכים כדי ששתיהן תתקיימנה ברצף וכך המבקרים יוכלו לקפוץ מתערוכה לתערוכה, באותו ביקור.

הם אף הרחיקו לכת וסיכמו שכרטיס הכניסה לתערוכה אחת, ישמש ככזה גם בתערוכה השניה ועוד...הם דאגו שיהיה חיבור תחבורה מהיר באמצעות הרכבת ובתעריפים מוזלים, בין שתי הערים. זה עבד יפה, המבקרים נהנו אבל המארגנים נוכחו, שמבחינה כלכלית זה לא כדאי להם.

מה שנשאר, אחרי שכל אחד עשה את החשבון שלו, הוא תיאום התאריכים כך, שמבקר יוכל להינות מהתערוכה הראשונה, לעשות סוף שבוע בגרמניה ולהגיע לתערוכה השנייה.

וכך, הגענו לשנת 2017 שבה "אינטרצום" תיערך בקלן בין התאריכים 16 - 19 במאי. היא תסתיים ביום חמישי בערב, המבקרים יעשו סוף שבוע וביום שני יגיעו להנובר לתערוכת "ליגנה" (22 -26 במאי)

ומי שהיה צריך הוכחה לכך שדו קיום אפשרי בין מתחרים, יכול בקלות להפנים שהוא אפשרי גם בין אויבים....ולא אמרתי כמובן מילה על מתנחלים, פלסטינים, ביבי, אבו מאזן.....

ודרך אגב, בחודש נובמבר 2017 החידושים שייראו בשתי התערוכות, יגיעו לתל אביב לתערוכת "טימבר במרכז הירידים בתל אביב (03-6882929).

 http://www.itex.co.il/sblisrael.aspx

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

 

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה