אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
מנוע החיפוש לתערוכות בעולם מוכן להטמעה באתרי חברות מסחריות בישראל
1/18/2017 11:42:43 AM


מנוע החיפוש לתערוכות וירידים בעולם www.expoexpo.com מציע, כמו בחו"ל, לחברות מסחריות המחזיקות אתרים לחברותיהן, להתקין בתוך האתר שלהם את מנוע החיפוש ובכך לגרום לתנועה גדולה יותר של משתשמים באתר שלהם.

מה ההגיון לכך? ניקח לדוגמא אתר של חברה המשווקת מוצר ספציפי מאד כמו תבניות לתעשיית הפלסטיק. מי נכנס לאתר שלה? לקוחות השייכים לתעשיית הפלסטיק. אותם לקוחות הם מבקרים פוטנציאלים של תערוכות פלסטיק בעולם והם היו שמחים למצוא באתר של החברה מידע או אפשרות להתודע לתערוכות הרלבנטיות להם.

ישנן חברות כמו חברות תעופה, סוכני נסיעות, חברות ביטוח, שעבורן מנוע חיפוש באתריהן הוא עוד שירות לנוסעים לחו"ל, שיישומו (אם יחליט המשתמש לנסוע לתערוכה שמצא באתר) הוא עיסקה בינם לבין המשתמש.

חשוב להדגיש כי חיפוש בתוך האתר, מן הסתם, יאריך את זמן ה"בילוי" וכך,יראו, ישירות או בעקיפין, את המידע האחר שיש באתר. זאת ועוד, אם החברות יפרסמו שבאתר שלהן אפשר למצוא תערוכות בחו"ל, יש להניח שיכנסו לאתר עוד אנשים שלא התכוונו להיכנס.

זה ההגיון שעמד בבסיס התכנית של חברה באירופה אשר הציעה את השירות הזה לחברות האירופאיות. ההצלחה היתה גדולה והיא ממשיכה לצמוח.

מפעילי מנוע החיפוש הישראלי, הרחיקו ושידרגו עוד יותר את השירות בכך, שהם מאפשרים לבעל האתר, בו מוטמע המנוע, לאגור את הפרטים של המשתמשים (לאחר קבלת הסכמה של האחרונים) וליצור דאטה בייס שישמש אותם למטרות שונות של שווק.

כיום, אין לבעלי האתרים כל מידע לגבי מי נכנס לאתר שלהם, מה הוא חיפש שם, מה מעניין אותו וכמובן מיהו? מכתובת ה - IP שגוגל מספק, אין אפשרות להגיע למידע הזה.

מפעילת מנוע החיפוש היא איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ, שלה נסיון של 42 שנים בתחום התערוכות בארץ ובחו"ל ( [email protected] ).

למנוע החיפוש ישנה גירסה באנגלית www.exhibitionet.net וחברות שמתאים להן יותר להטמיע באתר שלהן את המנוע באנגלית, יכולים כמובן לעשות כן.

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה