אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
תערוכה בפוקוס: prowein מ - 321 מציגים ב - 1994 ל - 6,300 ב - 2017
1/19/2017 9:58:14 AM


תערוכת היין של דיסלדורף, התחילה ב - 1994 כתערוכה מקומית של אוהבי יין. לצורך כך, הוקצה אחד הביתנים (לא הגדול שבהם) במרכז הירידים. 1,517 אנשי יין מגרמניה והסביבה ביקרו בה. אגב, רוב המבקרים מחוץ לגרמניה, הגיעו מצרפת מהעיר בורדו, שם התקיים עד אז, יריד היין הגדול והחשוב של אירופה.

בניגוד לתערוכות יין בעולם, יריד היין של דיסלדורף, בשמו אז pro vin , היה מוגבל לאנשי מקצוע, קמעונאים, מסעדנים ובתי מלון. לא היתה כניסה לקהל הרחב. זה מה שייחד את התערוכה ולדעת מומחים, הקונצפט הזה הוא שהוביל להצלחתה.

שנה לאחר מכן, התערוכה "גדלה" והציגו בה כבר 532 יצרנים, על 2 ביתנים ביריד. כאן, לראשונה התקיים גם "אזור הטעימות" המפורסם של האירוע. ב - 1996, נרשם עוד שינוי: התערוכה הוארכה ל - 3 ימים וניתן לה השם החדש Prowein.  ב - 1997 נחצה גם הרף של 1,000 מציגים ואז גם נרשמו מבקרים מ - 25 מדינות.

נראה כי אז, לפני 20 שנה התערוכה החלה לקבל הכרה בינלאומית. גם השתתפותו האישית של מיכאל מונדבי - גורו היין מקליפורניה, שהציג, אישית את היין, תרמה לכך.

בהדרגה נוספו לתערוכה שני מוקדים חשובים. ה- “wine’s best friends” אזור בו מוצגים שילובים של דליקטסים עם יין מתאים וה - FIZZ Lounge המקום בו מוצגים ב"חי" קוקטיילים חדשים. כך הפכה להיות התערוכה מקור לחידושים וטעימות של שילובים של יין עם...

ב - 2013 כבר לא היה אפשר להבדיל בין התערוכה ובין האירעים השונים שנערכו במסגרתה. החל ממפגשי פורומים של מומחים ועד למופעים משולבים עם יין. באותה שנה נרשמו כבר 300 אירועים בתערוכה.

כיום, כתוצאה מכל זה, Prowein היא התערוכה הגדולה והחשובה ביותר בעולם בהשתתפות 6,300 מציגים מ - 60 מדינות. פורטל התערוכה באינטרנט הפך להיות מקור חשוב למידע על יין והוא מארח פורומים בהשתתפות אנשים מכל העולם.

פרט מעניין, השנה, הוא מספר המציגים מצרפת ואיטליה. מחצית מהמציגים מקורם בשתי מעצמות היין הללו של אירופה. ואם היתה נדרשת הוכחה שיריד היין של בורדו איבד את הבכורה לדיסלדורף, הרי היא באה במספר המגדלים הצרפתים שמציגים בתערוכה בגרמניה.

משלימים את התמונה האירופית בתערוכה, הם המגדלים מספרד, פורטוגל, אוסטריה. גם מקומם של המגדלים מדרום אמריקה מובלט על ידי המארגנים ובראשם מדינות כמו אקוודור, קולומביה, צ'ילי, ארגנטינה. מנהלי התערוכה גאים במיוחד מהשתתפותו של הארגון האסייתי של מגדלי היין, שיחשוף בתערוכה יינות חדשים ומעניינים ממדינות שונות באסיה.

אגף חדש בתערוכה הוא "עולם היין האורגני" שבו יציגו 30 מציגים, כולם מאירופה, כמובן, את היין שהם מייצרים מהגידולים האורגניים.

מעניין לציין כי מאחר שלא בריא לשתות יין על בטן ריקה, בשטח הפתוח בין הביתנים ביריד הענק הזה, יפוזרו דוכנים רבים של מזון, לשרות המבקרים. כל מבקר יקבל גם, בכניסה, מפה של התערוכה עם סימון האזורים השונים של טעימות. אי אפשר להקיף את התערוכה כולה ולכן, על המבקרים לסמן לעצמם מראש, את מסלול הביקור. 

בסקירות קודמות במסגרת המדור "תערוכה בפוקוס" נהגנו לפרט ולהרחיב בנושא המוצגים בתערוכה. הפעם עבודתנו קלה. מה יוצג, אם כן בתערוכה?....יין!!!

עוד פרטים על התערוכה באתר http://www.prowein.com/ ונציין עוד שהיא תתקיים בין התאריכים 19 - 21 במרץ 2017 .

חשוב גם להדגיש שניתן לרכוש כרטיסי כניסה בהנחות גדולות  (30 יורו במקום 45 יורו) אצל נציגות ירידי דיסלדורף בישראל - איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ 03-6882929 [email protected]

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה