אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
למה כדאי לעקוב אחרי מנועי חיפוש מעודכנים לתערוכות בעולם?
1/26/2017 9:20:59 AM


הנה הנתון המדהים לגבי דינמיקת השינויים בתחום התערוכות בעולם: כל 6 חודשים מוכרזות כ - 600 תערוכות חדשות בעולם. 130 תערוכות שהתקיימו וידענו על קיומן, מבוטלות וכ - 1,000 תערוכות משנות את תאריכיהן ומיקומן.

היכן הבעיה כאשר זה נוגע לנו? העידכון! מארגני תערוכות אינם ממהרים להעלות לרשת את השינויים לגבי ביטול ו/או  שינוי בתאריכים. זה קשור פעמים רבות לתחום הדימוי והיוקרה של המארגן או התערוכה. לא קל להודות בכישלון ולכן משאירים את האתר של התערוכה האחרונה,כפי שהיתה ולא מודיעים בזמן על ביטולה.

זה גורם להטעיה אצל אנשי מקצוע שרגילים לערוך את הביקור השנתי שלהם בתערוכה. המידע אינו זמין ברשת בזמן אמיתי.

אבל יש מי שעוקבים ויודעים על השינויים. אלו מפעילי מנועי החיפוש לתערוכות בעולם. לעיתים גם הם אינם מצליחים להגיע למידע בזמן, או אז הם מציינים תחת שם התערוכה את המועד המשוער, תוך ציון החודש בלבד, ללא תאריך מדויק.

כאשר משתמש ניתקל בתוצאה כזו בחיפוש, חשוב שיידע שהתערוכה "חשודה" ויש להעמיק ולבדוק.

מינויי מנוע החיפוש החינמי בעברית www.expoexpo.com יודעים זאת, זה מכבר. חשוב על כן להאיר את תשומת לב אלו המצטרפים החדשים.

ו...עוד, בהשוואה למנועי חיפוש אחרים בשפות זרות, כאן יש עם מי לדבר ולבדוק.

 עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

 

 
 

 

 

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה