אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024  תערוכת המזון Anuga דורגה במקום הראשון בעולם בחשיבותה. ISM לממתקים, היא הגדולה בעולם
חדשות
למה כדאי למציגים לעבור קורס קצר להגדלת סיכויי ההצלחה שלהם בתערוכות.
2/1/2017 11:02:02 AM


הצגה בתערוכה היא תרגיל בשלושה מימדים: מיקום, מיתוג ושווק. בכל מימד דרושה התמקצעות. ארגון שמתכוון להשתתף בתערוכה חייב לבדוק את עצמו, אם במסגרת הצוות שלו קיימת ההתמקצעות המבוקשת, שהרי המציג מתכוון להשיג תוצאות חיוביות מההשקעה שלו בתערוכה.

לפעמים המציג בתחושה שהוא עשה הכל. אולי! אך האם עשה נכון?

מחקר שנעשה על ידי ceir מכון המחקר של תעשיית התערוכות האמריקנית מלמד שצוות המציג שעבר הכשרה, מצליח להתמודד מול המבקרים בתערוכה ב - % 30 יותר הצלחה מאלו שלא הוכשרו. יותר מכך, הצוות מצליח להשיג, כתוצאה מכך % 68 יותר לידים מהמבקרים.

הסקר מלמד שכדי להגיע לתוצאות הללו, הצוותים ו...המנהלים צריכים לעבור הכשרה קצרה של 4 מפגשים, אצל מומחים בתחום, בנושאים כמו: בחירת התערוכה הנכונה, הגדרת המטרה, בחירת המיקום האופטימלי, לוגיסטיקה,עיצוב הביתן והכשרתו לצורך השגת המטרה, מיתוג הביתן, עיצוב, שווק מראש ובמהלך התערוכה, התנהלות הצוות, שימוש בטכנולוגיות, הבאה ושמירה של מבקרים בביתן,השגת לידים, טיפול המשכי בלידים, ניתוח תוצאות.

חברת איטקס שרותי תערוכות ומידע בע"מ, שלה נסיון של למעלה מ - 40 שנה בארגון תערוכות בארץ ובחו"ל, מכינה עכשיו, בשיתוף מערכת הניוזלטר, תכנים ואנשי מקצוע לצורך העמדת קורס, ברוח הקורסים בחו"ל.

הקורס מיועד לחברות שמציגות בתערוכות בארץ ובחו"ל כדי להבטיח את הצלחתן שם. הקורס המתוכנן בנוי על 4 מפגשים בני 3 שעות בשעות אחה"צ/הערב, בהשתתפות אנשי מקצוע/מדריכים בכל אחד מהנושאים שצוינו.

בספר "תערוכות - 1440 דקות של הצלחה או כשלון" מדגיש המחבר שלרשות מציג בתערוכה הנמשכת 3 ימים, יש רק 1440 דקות של מפגש עם מבקרים ולכן יש להכין את התצוגה והצוות להתמודדות על בסיס של דקות, בהבדל מימים. לא פשוט ודורש מיומנות.

בהסתמך על הסקר האמריקני וכדי להתאים את הקורס לצרכים של המציגים הישראלים הקוראים מתבקשים להשתתף בסקר ולענות על כמה שאלות:

  • - בכמה תערוכות אתם מציגים בשנה נתונה?
  • - האם התערוכות בארץ או בחו"ל?
  • - גודל ממוצע של הביתן?
  • - כמה אנשי צוות מעורבים בתערוכה?
  • - כמה מהם מפעילים את הביתן בתערוכה עצמה?
  • - האם מעבר לדמי ההשתתפות מוקדש סכום נוסף לצרכים אחרים?
  • - איך החלוקה באחוזים בין תקציב דמי ההשתתפות ושאר הצרכים?

עזרתכם תייעל ותשפר את נושאי הקורס ובחירת המרצים.

תודה על שתוף הפעולה

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה