אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
אחרי כמה זמן פוגשים בארץ את החידושים מתערוכות בחו"ל?
2/9/2017 1:42:19 PM


בחודש מאי 2017 יתקיימו בגרמניה שתי התערוכות החשובות בעולם הקשורות לתעשיית העץ ולייצור רהיטים, מטבחים וכד'. האחת - בקלן נקראת Interzum והשניה בהנובר Ligna . הראשונה מציגה מוצרים לפירזול, חלקי רהיטים, עיצוב פנים, מכונות וציוד לריפוד ומזרונים, תאורה, כיסויים לרהיטים וכד'. השנייה, מכונות וציוד לתעשיית העץ.

קצב החידושים בתעשייה זו הוא כשנתיים ובהתאם לכך גם נקבע סבב התערוכות. שתי התערוכות מתואמות בתאריכיהן, כדי שהמבקרים יוכלו בנסיעה אחת לבקר בשתי התערוכות. ישנה חפיפה גדולה בין מבקרי שתי התערוכות.

מי מבקר מישראל בתערוכות הללו? קהל היעד הגדול ביותר הוא יבואנים של המוצרים המוצגים בשתי התערוכות. אליהם מתוספים יצרנים ישראלים המבקשים לראות "לפני כולם" את הטכנולוגיות החדשות. כן, נראים בתערוכה אדריכלי פנים, מעצבים וכמובן נגרים.

הנגרים, הם נקודת הממשק בין התערוכות הללו בחו"ל ובין התערוכה שתציג את חידושי התערוכות מגרמניה בישראל. זאת, משום שרק חלק קטן מאלפי בעלי הנגריות והעובדים, מבקר בתערוכה ואילו השאר מחכים ומצפים שהיבואנים יציגו בפניהם את החידושים בתערוכה בארץ.

כך, ב - 32 שנות קיומה של תערוכת "טימבר" בתל אביב, המהווה חלון ראווה של שתי התערוכות מגרמניה.

טימבר היא גם הסיבה שהחידושים מ - 2 התערוכות לא יגיעו בטווח של שנה ומעלה מסיום התערוכות, אלא בטווח של 6 חודשים, מתוך ההכרה אצל היצרנים בחו"ל, שהסוכנים שלהם בארץ המשתתפים בטימבר, רוצים להפתיע את לקוחותיהם ולהדגים להם את מה שנראה בגרמניה.  

לאלו המתכוונים לבקר בתערוכות בגרמניה נציין כי ניתן לרכוש כרטיסי כניסה , שכוחם יפה לשתי התערוכות, במכירה מוקדמת ובמחירי הנחה, אצל הנציגויות של שתי התערוכות בישראל.

אינטרצום 2017 תתקיים במרכז הירידים של קלן בין התאריכים 16 עד 19 במאי 2017 - פרטים וכרטיסים אצל הנציגות בישראל - איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ 03-6882929 [email protected]

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

   

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה