אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
שימוש בטכנולוגיות מתקדמות אצל מציגים בתערוכות, טוב או רע?
3/13/2017 11:59:45 AM


אומרים שגם "אכול הרבה דבש לא טוב". במידה מסוימת, זו היתה ההרגשה בתערוכה האחרונה של אמצעי תצוגה לתערוכות ואירועים שהתקיימה בדיסלדורף בחודש מרץ 2017. מצד החוויה, השימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים כדי להמחיש דברים שאינם ניתנים להמחשה בתערוכה, זה היה מאלף.

אבל לעתים נדמה לך, כמבקר, שהשימוש באמצעים הללו בא לכסות על משהו שחסר ומכאן השאלה, האם הגזמה בשימוש באמצעים טכנולוגיים מוסיף או גורע.

מצד התועלת, אפשר לומר שיש דברים שאי אפשר להדגים בתערוכה, באמצעים המקובלים. מציג של ציוד קרדיולוגי, בתערוכה רפואית, אינו יכול להביא לב אמיתי לתערוכה ולהדגים עליו את הטכנולוגיה החדשה שלו. הוא זקוק לטכנולוגיה של מציאות מדומה. מאחר שהמבקר מבין זאת, הוא מתיחס לכך ברמת אמינות גבוהה.

קמעונאי שרוצה להדגים למבקר את הטכנולוגיה של הלבשת אדם בביגוד שהכי מתאים לו ובמידות האמיתיות שלו ולנסות בגדים שונים ומתחלפים, אינו יכול להעמיד את המבקר לפני המראה, להפשיטו ולהלבישו. הוא זקוק לטכנולוגיה של מציאות רבודה. המבקר עומד מול המראה שקוראת את מידותיו, אבל דמותו במלבושים השונים, זו כבר התוצאה של השימוש בטכנולוגיות. גם כאן,  רמת האמינות גבוהה והדבר מתקבל בהבנה ובהתפעלות.

אבל יש תערוכות, שבהן המציג מנסה לשכנע את המבקר שאם ישתמש במוצר שלו התוצאה תהיה כדלקמן...והדלקמן מומחש באמצעות הולוגרמות או וידאו משולב במציאות מדומה והמבקר שואל את עצמו האם זה יכול להיות? הסקפטיות המלווה את ההדגמה, אינה גורמת למבקר הנעה לפעולה וכאן, המציג יוצא נפסד.

ולכן, שימוש סוחף בטכנולוגיות מתקדמות, הוא לא הדבר הבא בתערוכות. יש לשקול לגופו של ענין כל טכנולוגיה ולדעת להשתמש בה במקום הנכון ובפני הקהל הנכון. שנאמר.....אין טוב ללא רע....

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה