אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
קבלני ביצוע לתערוכות במזרח אירופה, מחפשים מציגים מישראל
3/14/2017 10:43:18 AM


מדי שנה, למעלה מ - 500 יצרנים ישראלים מציגים בתערוכות בחו"ל. חלקם באמצעות מכון היצוא, במסגרת ביתן לאומי וחלקם באופן עצמאי. רוב המציגים מוצאים דרכם, מדי שנה, אל גרמניה, בהיותה היעד הפופולרי ביותר בעולם לתערוכות.

בדרך כלל, עיצוב הביתנים שלהם נעשה על ידי מעצבים ישראלים וכדי שאלו יהיו כלכליים, הם שוכרים קבלני ביצוע זרים, רובם ממזרח אירופה. מסתבר שלא רק המעצבים הישראלים "גילו" את מזרח אירופה.

בתערוכת יורושופ האחרונה בדיסלדורף, באגף עיצוב התערוכות, אפשר היה ללמוד על כוחה של תעשייה זו במזרח אירופה. ראוי להדגיש כי בניגוד לעבר, לפיו הקבלנים שם נתפסו כזולים בלבד, הרי שהיום מה שבולט יותר היא איכות הביצוע , השימוש החכם בחומרים וכמובן, עמידה בלוח הזמנים.

נציג מערכת הניוזלטר שביקר בתערוכה האחרונה, פגש את הקבלנים, ראיין אותם וחזר עם חומרים מעניינים מקבלנים מפולניה, סלובקיה, אוקראינה, לטביה....וגם מסין, שבדיה, קנדה וגרמניה....

חשוב לציין כי גם טורקיה מפתחת את קבלנות המשנה בנוסח מזרח אירופה ומציעה שרותים לישראלים המשתתפים בתערוכות באירופה.

יודגש כי כל החברות מסוגלות להעמיד את התערוכות בכל מדינות אירופה, כאשר ההובלה ממקום הביצוע, לאתר התערוכה, מתבצעת באמצעות משאיות וצוות טכני שנשאר בתערוכה במשך הימים בהן היא פתוחה.

 פרטים במערכת הניוזלטר.

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה