אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
מה המשמעות עבור ישראל אם שוק נתון חשוף ל % 80 יבוא?
9/24/2017 9:12:50 AM


הנתונים של התערוכה שהתקיימה במומבי בחודש מרץ 2017 מבשרים טובות לזו שתתקיים בשנה הבאה בין התאריכים 16 - 18 במרץ 2018 במומבי. 516 מציגים מכל העולם חשפו עצמם בפני קרוב ל - 14000 רופאים, מנהלי בתי חולים, בעלי מרפאות פרטיות ואנשי מקצוע מהתחום.

יריד דיסלדורף, שהתערוכה במומבי היא אחת מתוך סבב עולמי של תערוכות רפואיות, בנות למדיקה המפורסמת, שחרר כמה נתונים מעניינים בקשר לתחום הרפואה בהודו. זהו אחד התחומים הזוכים לתעדוף מטעם הממשלה ההודית והדבר בא לביטוי בתקציבים מחד ובעידוד גורמים פרטיים להקים מרפאות במקומות שונים במדינה.

הביטוח הרפואי בהודו, שמובטח לכל העובדים המועסקים על ידי הממשלה וכמובן זה הנעשה בצורה פרטית על ידי המעמד הבינוני ומעלה, יוצר, ביקוש גדול מאד ולחץ על בתי החולים והמרפאות, להכניס טכנולוגיות וציוד חדשים.

על רקע זה, כאשר בתחום הרפואי % 80 מהאספקה היא ממוצרי יבוא, לא פלא שיצרנים ויצואנים מהעולם מבקשים לשריין מקום בתערוכה הרפואית במומבי. יריד דיסלדורף, שמודע לכך, מצד אחד, אך ער גם לעובדה ששטח התערוכה מוגבל, הכריז על העמדתו של ביתן מיוחד של יצרנים אירופים בתערוכה, כאשר לכל יצרן יוקצה שטח של 9 מ"ר.

ההצעה זולה מאד - 300 יורו למ"ר. סכום הכולל את תא התצוגה וכל מה שיש בו. "רק לבוא לשים את הדברים והתצוגה מוכנה" כמו שאומרים משווקי התערוכה.

מוצע ליצרנים ישראלים, לא לחכות עד סיום ה"מדיקה" בחודש נובמבר, בגרמניה (שם אגב, מציגים כ - 80 יצרנים ישראלים) ולהירשם כבר עכשיו, ישירות או באמצעות הנציגות בישראל איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ [email protected] 03-6882929

 

 עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:

  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה