אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
פורטל חדש ותערוכה לתעשיית העץ והרהיטים
10/18/2017 10:27:17 AM


ישנו קשר הדוק בין מולו"ת של עיתונים וירחונים מקצועיים ובין תערוכות. החברות הגדולות בעולם לארגון תערוכות, הן גם מול"ים של עיתונות מקצועית. תערוכה ועיתון משלימים זו את זה ומשמשים כמקור מידע הדדי.

התערוכה נשארת רלבנטית גם לאחר סיומה, ובחיים החדשים שלה היא פועלת בתוך העיתון המקצועי. היום, לאחר שלרוב העיתונים נוספה גם גירסה דיגיטלית, האינטרנט הפך להיות הכלי האידיאלי לשימור.

בישראל, קיים היה במשך שנים עיתון מקצועי של תעשיית העץ והרהיטים. העורך והמו"ל יעקב צוריאל, הפיק אותו במיומנות ובמקצועיות רבה וסקר את התעשייה המפותחת הזו, בצורה מקצועית.

מזה כמה חודשים, העיתון פסק מלהופיע, עקב פרישתו לגמלאות של העורך. נוצר חלל, שאותו עומד למלא פורטל חדש באינטרנט, שימשיך לעדכן את העוסקים בתעשייה זו באופן שוטף.

כבר עתה, ניתן לשוטט בו www.timberisrael.com ולקבל פרטים על התערוכה המקצועית טימבר 2017 שתיפתח בגני התערוכה בתל אביב ב - 21 בנובמבר. בפורטל ניתן לדפדף בקטלוג התערוכה וכן לקרוא כתבות על המציגים בה.

בסיום התערוכה, הפורטל ימשיך לעדכן בכל הקשור בתעשיה בארץ ובעולם. הוא יפנה קישורים לתערוכות מקצועיות אחרות בעולם וייצור קשרים בין תעשיינים מהעולם לתעשיינים ויבואנים בארץ.

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה