אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
לוגיסטיקה - שם גנרי לעסק מנצח
10/23/2017 10:23:22 AM


תא"ל (מיל.) ששרת במלחמת יום הכיפורים בתפקידי לחימה שונים בכמה גזרות, שאל פעם בהרצאה בבית ספר תיכון, בפני שמיניסטים "מי לדעתכם הגיבור האמיתי של מלחמת יום הכיפורים?".

התלמידים שזה עתה נבחנו על הנושא, ענו, פה אחד: אריק שרון. לא ולא אמר המרצה " הגיבור האמיתי הוא ראש אגף אפסנאות בצה"ל". והוסיף " מישהו זוכר את שמו?". דממה.

אפסנאות דאז, היא לוגיסטיקה דהיום. וזה נכון, לוגיסטיקה נכונה היא הגיבורה האמיתית של כל עסק יצרני/שיווקי. הנושא תופס תאוצה גם בתערוכות בעולם. אחת התערוכות החשובות SITL מתקיימת בפריז בין התאריכים 20 - 23 במרץ 2018. 

התערוכה עוסקת בכל הקשור לשינוע של סחורות ומוצרים, כחלק משרשרת האספקה. חלק אינטגרלי בה הוא כל הקשור להובלה בים, באויר וביבשה, הובלה בקירור, הובלה וטיפול בחומרים מסוכנים, הובלה ואספקה בתוך עיר, מערכות RFID, תוכנות יעודיות, טכנולוגיות מידע, ניהול שרשרת האספקה, תשתיות, מבני איחסון, צמיגים וחלקי חילוף לרכבים כבדים ועוד.

ביחד עם התערוכה המדוברת, תתקיים במקום (מרכז התערוכות הצפוני ווילפנט בפריז)גם תערוכת Interlogistics שבה יציגו ספקי לוגיסטיקה ותובלה, מערכות הפצה וכד'. ביחד, שתי התערוכות יוצרות את התערוכה החשובה ביותר בתחום הלוגיסטיקה באירופה.

שורה ארוכה של כנסים מקצועיים ומפגשים בין אנשי מקצוע, מלווה את שתי התערוכות

ידוע שמאות אנשי מקצוע מישראל מבקרים בתערוכה זו, חלקם בקבוצות המאורגנות על ידי ארגוני לוגיסטיקה וחלקם כבודדים. להם ולאחרים נציין שמידע נוסף על האירוע אפשר למצוא ב - 

http://www.sitl.eu/ 

 

 

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

 

 

 

 


Visitors

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה