אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
מה אומר לכם השם באד זלצופלן?
11/14/2017 4:23:17 PM


תערוכת ZOW במרכז הירידים של העיר באד זלצופלן שבגרמניה, נחשבת לתערוכה מיוחדת מבחינת המבנה שלה והנושאים שהיא מכסה. כדי לא להאפיל על המוצגים וגם להכניס את המציגים להוצאות גדולות, היא מבוססת על תאי תצוגה אחידים.

השטחים הציבוריים שלה מעוצבים אף הם ויוצרים מעין שדרה שמשני צדיה המציגים. הבארים והמזנונים פתוחים, ללא תשלום למבקרים ולמציגים והאוירה מאד מקצועית וחופשית גם יחד.

היא מתקיימת מדי שנתיים בשנים בהן התערוכה הענקית בקלן interzum אינה מתקיימת. במידה מסוימת, בגלל היחודיות שלה, היא איימה במשהו על התערוכה בקלן. היא היתה שייכת לאדם פרטי ובמשך השנים אף שלחה זרועות למדינות אחרות כמו טורקיה וספרד.

לפני כשנתיים היריד בקלן הציע לבעל התערוכה הצעה שהוא לא יכול היה לסרב לה והתערוכה עברה לבעלות יריד קלן. רק תנאי אחד היה לבעלים, שהתערוכה לא תשנה את אופיה המותגי.

בשנה הבאה יריד קלן יהיה מארגן התערוכה, שתישאר כמובן באותה עיר ותשמור על צביונה, כפי שאפשר לראות בוידאו להלן http://english.zow.de/ZOW/index-2.php 

יש להניח שאנשי העסקים שנהגו במאותיהם לבקר בתערוכה, יהיו בה גם בשנה הבאה בין התאריכים

6 - 8 בפברואר 2018.

למי שלא זוכר או לא היה שם בעבר, נאמר שקר שם מאד בפברואר.

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה