אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
אתם מצלצלים לספק בהודו ועונים לכם בעברית...זו לא טעות במספר
1/17/2018 10:38:37 AM


מיקור חוץ נתפס עדיין בעיני רבים כחולשה של החברה שאיתה אנחנו עובדים. הרושם הוא שהצורך במיקור חוץ נובע מכך, שהחברה אינה יכולה להרשות לעצמה להעסיק כח אדם ברמה, שיטפל במתן שרות ללקוחות. לא תמיד אנחנו סומכים על על מי שאינו עובד חברה, שידע לפתור לנו את הבעיות הטכניות עם הציוד שרכשנו אצל ספק מסוים.

אבל זה כנראה קשור לעולם הישן.

בניוזלטר של סטטוס כתב עת לחשיבה ניהולית אסטרטגית, גליון ינואר 2018, מצאנו כתבה מעניינת בנושא מיקור חוץ, שמתייחסת ליתרון העצום שיש לישראל בזכות ריבוי השפות של אזרחיה.

האפשרות לגייס כח אדם מיומן ורב גוני בשפות, בישראל, לצורך מרכז שרות לקוחות גלובלי, עולה על זה של מדינות "הומוגנות" אחרות. למסקנה הזו הגיע פיל פרידמן מייסד ומנכ"ל CGS העולמית כאשר החליט לפני שנתיים לפתוח בישראל סניף בנתניה.

עוד על הכתבה המעניינת והראיון עם פיל פרידמן 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה