אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
למה להרחיק לסין, כאשר המציגים החשובים משם נמצאים בפרנקפורט?
10/8/2018 4:01:47 PM


תערוכת paperworld, היא דוגמא טובה לכך שמי שרוצה למצוא הכל על נייר, מכשירי כתיבה וציוד משרדי כדאי שיגיע לפרנקפורט. היריד שנחשב היום לחדשני ולפורץ דרך בתחום ציוד משרדי וניירת.

התערוכה הקרובה בינואר 2019 תחדד את החזון והמגמות באולמות בקונספט חדש. היא מחולקת לכמה אזורים וחשוב, במיוחד לאלו שכבר היו בתערוכה בשנים קודמות, להכיר בשינויים:

 אזור הציוד המשרדי – עטיפות, נייר מכתבים, מוצרים למסיבות, כרטיסי ברכה, מוצרי עור קטנים, אביזרים, מפיות ועוד) עבר מאולמות 5.1 ו 6.1 לאולם 3.1 הענק. משמעות הדבר היא, כי המבקרים ימצאו את מגוון המוצרים באולם אחד במקום שניים.

סידור המוצרים החדש יוביל למספר יתרונות הן למציגים והן למבקרים. המבקרים המסחריים יכולים לראות קווי מוצרים משלימים לתחומי העסק שלהם וליצור קשר עם היצרנים המתאימים. יתר על כן, האולם המודרני 3.1 מאופיין לא רק בארכיטקטורה האטרקטיבית שלו, אלא גם בגודלו, המעניק למציגים הזדמנות להגדיל את תצוגותיהם ביריד.

 אולם 3.0 נשאר ממוקד בתחום המשרדי. באולם 4.0 יהיו חברות לכלי כתיבה, שרטוט.

ואם נחזור לפתיח בדבר הסינים, הנה נתון מעניין. בתערוכה ב-2018  הציגו כ 550 חברות סיניות וכ300 חברות נוספות מאסיה – סה"כ כ 50% מהמציגים!

לפרטים נוספים, כרטיסי כניסה לתערוכה, סידורי נסיעה 077-5621900 [email protected]

   https://paperworld.messefrankfurt.com/frankfurt/de.html

 

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה