אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
תערוכת CEBIT למחשבים ו - IT - סוף הדרך
11/29/2018 10:57:15 AM


הרעיון לכנס את חברות הטכנולוגיה המתפתחות בתחום המחשבים באולמות הכנסים בלאס וגאס, שטח הכנסים הגדול ביותר בארה"ב, הועלה על ידי היזם שלדון אדלסון ב-1980. שלוש שנים לאחר מכן הגיש ביל גייטס את נאום הפתיחה בתערוכה בערב פתיחתה.

ב-1997,לאחר שהבין עד כמה האינטרנט שינה את פני תעשיית המיחשוב, מכר אדלסון את קומדקס לחממת האינטרנט היפאנית סופטבנק תמורת 860 מיליון דולר במזומן, ובכסף זה הקים את מלון ונציה המפואר בלאס וגאס.

בהדרגה, התערוכה איבדה את חשיבותה ואף ששינתה שמה ל - Key3media וב - 2003 היא נכנסה להליך של פשיטת רגל.

את מה שהבין אדלסון בחושיו המחודדים ואת מה שהבינו, שנים לאחר מכן, הרוכשים שלו, על גלגוליהם השונים, הבינו אנשי יריד הנובר רק עכשיו והכריזו על ביטול המותג cebit והתערוכה שתוכננה ליוני 2019.

הכתובת היתה על הקיר כבר כמה שנים, אבל בתעשייה השמרנית של התערוכות, סרבו לקרוא אותה. המציאות היא שכל מה שקשור למחשבים, תוכנות ו - IT הוטמע בהדרגה ובאופן טבעי ונכון בתערוכות מקצועיות שונות. 

רואים זאת היום בתערוכות טכנולוגיות, בתערוכות רפואיות ועוד. המהלך הטבעי צריך היה להיות ל"הפריט" את התערוכה ולהטמיעה ביריד הטכנולוגי הגדול של הנובר, מה שהיה משביח את היריד.

ואכן, ההחלטה התקבלה ומ- 2019 נראה את הנושאים של "סביט" בתוך היריד הטכנולוגי, שנחשב עדיין לגדול ולחשוב בעולם.

ועל זה נאמר, טוב מאוחר מאשר לעולם לא. 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה