אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
צרפת מובילה את אירופה במספר התערוכות, בפיזורן ובערך הכלכלי שלהן למדינה
1/24/2019 12:38:36 PM


450 תערוכות בינלאומיות, מתוכן 320 המיועדות לאנשי מקצוע בלבד, מתקיימות מדי שנה בצרפת (לעומת 150 בגרמניה). משתתפים בהן 162,000 מציגים ומספר המבקרים עומד על 14 מיליון איש בקירוב. מחצית מהם מגיעים מחוץ לצרפת.

מעבר לערכן המקצועי של התערוכות, חשיבותן נקבעת גם לפי הערך הכלכלי שלהן למדינה. בצרפת ההערכה היא שתרומתן נאמדת בלמעלה מ - 4 מיליארד יורו בשנה. זאת ועוד, תעשיית התערוכות מספקת משרות קבועות ל - 63,000 משפחות.

אמרנו פריס. הנתונים מלמדים שבעיר מתקיימות מדי שנה קרוב ל - 400 תערוכות, 1,000 ! כינוסים ו - 3,000 אירועים אחרים. המספר 400 מרשים מאד, אבל רק 51 מהתערוכות (מספר מדהים כשלעצמו) מארחות לפחות 500 מציגים.

בנתון זה, פריס ממוקמת כמספר 1 בעולם בקרב הערים הגדולות המארחות תערוכות, לפני טוקיו, לאס וגאס ושנחאי וכמובן באירופה.

בעוד ערי תערוכות אחרות בעולם מתעמתות עם הבעיה מספר 1 של אירוח המבקרים הרבים מהעולם, פריס נהנית מהיצע של 150,000 מיטות בבתי מלון בכל הרמות. בקטגוריה זו היא תופסת את המקום הראשון בעולם.

3 שדות תעופה המקושרים בכבישים ורכבות למרכז העיר ולערים אחרות בצרפת, ערוכים לקלוט את מליוני המבקרים, בנוסף למיליוני התיירים "הרגילים".

אם מחברים את שטחי התצוגה בעיר, הכוללים 3 מרכזי ענק (כולל לה בורז'ה)ועוד מרכזי קונגרסים בהם מתקיימות תערוכות, פריס מציעה שטח של כ - 700,000 מ"ר מקורים.

כדי לסבר את העין, בקטע זה, פריס ממוקמת הרחק מעיר אחת בשם שנחאי בסין. (ראה כתבה בניוזלטר מס' 77)

עם כל הכבוד לפריס, לא רק שם מתקיימות תערוכות חשובות. יש להזכיר את בורדו עם תערוכת היין שלה ואת מרכז התערוכות הענק בליון וכמובן את התערוכה האוירית בלה בורז'ה.

אז מהם מותגי התערוכות של צרפת שנמצאים בחמישיה הפותחת של התערוכות בעולם:

כאמור, התערוכה האוירית של פריס, sial למזון, silmo לאופטיקה, vinexpo ליין, כל הסידרה של תערוכות האפנה והתכשיטים, sima לחקלאות, batimat לבניה, milipol לציוד למשטרות, midest לקבלנות משנה, intersuc לממתקים, equiphotel לבתי מלון, סלון המכוניות של פריס, equipauto לתעשיית הרכב והמוסכים, polutec לאיכות הסביבה.

מרבית התערוכות של צרפת משווקות בעולם ע"י גוף שאינו למטרות רווח בשם Promosalon, שממנו גם נשאבו הנתונים לכתבה. בישראל הארגון מיוצג ע"י  Yves Benhayoun הסניף בישראל 09-8351063 www.promosalons.co.il

 

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה