אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
עולם הקמעונאות משתנה ואתו גם עולם התערוכות. השינויים יבואו לביטוי ביורושופ 2020
8/15/2019 10:38:33 AM


ענף הקמעונאות בישראל הוא אחד ממוקדי התעסוקה הגדולים ביותר. יש לכך סיבה והיא נמצאת לא רק אצל מרכזי הקניות, אלא גם אצל היצרנים מכל תחומי התעשיה. כולם מעורבים, כי לא די לייצר, צריך לדעת גם איך לשווק, כיצד לחשוף אותו לקונים ומה לעשות כדי שהמוצר שלנו יבלוט יותר מאחרים.

תערוכת יורושופ בדיסלדורף, שנערכת אחת ל - 3 שנים, נותנת תשובות לכל השאלות למעלה ויותר. אם נעקוב אחר חלוקת הביתנים בתערוכה נבין זאת. מאחר שקהל המבקרים מגוון מאד, חלוקת הנושאים יצרה מעין ...תערוכות בתוך תערוכה אחת.

נכון שלקמעונאי, קטן כגדול, מעניין יותר תחום המקררים התעשייתיים או העגלות הפשוטות והחכמות, אבל גם האגף שבו מוצאים פתרונות להצגת מוצרים על המדפים, כמו גם שיטות לניהול מלאי או מערך הקופות וכד' מעניין אותו.

כדי להקל על המבקרים מישראל את תכנון ביקורם, נביא להלן את רשימת הנושאים ומומלץ להיכנס לכל אחד מקטעי הוידאו כדי לחוות מראש את התערוכה: 

חשוב לציין שהתערוכה עמוסה במבקרים מכל העולם, בכל אחד מ - 5 הימים בהם היא פתוחה ורצוי מאד להתחיל כבר עכשיו את ההכנות לביקור ולשריין כרטיסי טיסה, להזמין בתי מלון וצימרים ולרכוש מראש כרטיסי כניסה בהנחה אצל נציגות התערוכה בישראל חבק איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ 03-6882929 [email protected]

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה