אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
2 חברות מבריטניה מובילות את תעשיית התערוכות העולמית. איפה גרמניה?
9/15/2019 10:00:16 AM


האנגלים של היום מובילים את אירופה בכל הקשור לחדשנות וטכנולוגיה. העולם בבריטניה שייך לצעירים ואלו מחבקים את כל מה שחדש וזז בעולם. ואין זה משנה אם זה קשור לטכנולוגיה, AI, תערוכות, כנסים, תיאטרון או סדרות בטלביזיה.

לא במקרה, מדי שנה נערך בלונדון בעידוד העיריה, שבוע החדשנות, שבו משרדי חברות ההיי טק פתוחים לציבור, המון אירועי חדשנות מתקיימים ברחבי העיר, בין אם בפאבים או במרכזי העיצוב של העיר או בתוך מפעלים.

המסר שאנחנו מבקשים להעביר כאן הוא שהאנגלים הם לא מה שאנחנו חושבים שהם ומאחר שבתערוכות עסקינן, ניתן דוגמא מהעולם הזה.

2 חברות אנגליות מובילות את תעשיית התערוכות העולמית, במספר התערוכות ובהכנסות השנתיות שחוצות את גבול המליארד יורו.

האיגוד הגרמני של מארגני התערוכות פירסם לאחרונה את דרוג 15 החברות המובילות את תעשיית התערוכות העולמית.

במקום הראשון עומדת חברת REED האנגלית עם מחזור של מיליארד ושלוש מאות וחמישים מיליון יורו. כמעט כפול מיריד פרנקפורט שממוקם במקום השלישי.

במקום השני נמצאת חברת INFORMA הבריטית, בזכות הרכישה של חברת UBM (גם היא אנגלית) עם מחזור של מיליארד שלוש מאות ושמונה עשר מיליון יורו.

במקום הרביעי נמצאת חברת GL הצרפתית ואחריה החיבור בין יריד באזל וציריך שבשוויץ. עוד בדרוג ה - 15, 7 מרכזי ירידים מגרמניה, עוד חברה מצרפת, יריד מילנו, חברה מארה"ב (במקום ה - 11)עוד חברה אנגלית CLARION (ראו ידיעה נפרדת על החברה הזו) ומרכז הקונגרסים של הונג קונג.

המחקר של הארגון הגרמני דרג עוד 19 חברות שמחזורן מעל 100 מיליון יורו.  לפי הנתונים בתוך הקטגוריה הזו ישנן 8 חברות מבריטניה ו - 9 מגרמניה.

רק 4 חברות מתוך ה - 34 שהשתתפו בסקר הן מחוץ לאירופה וכוללות כאמור את החברה מארה"ב ואת החברה מהונג קונג שהוזכרו למעלה בתוך 15 המובילות וכן את מרכז התערוכות SNIEC בשנחאי ומרכז BIG SIGHT בטוקיו.

ואם מישהו תוהה היכן גרמניה, שמובילה את העולם בתחום התערוכות? התשובה היא בריכוז הנתונים של כל החברות הגרמניות (16 מתוך ה - 34). אם נחבר את המחזורים שלהם, גרמניה מובילה בגדול. ועוד נתון הוא המחזוריות של התערוכות בגרמניה. שנת 2019 חסרה הרבה תערוכות ענק שמתקיימות בשנים זוגיות.

חשוב להבהיר ששתי החברות המובילות את הדרוג, אינן מארגנות בהכרח את התערוכות החשובות בעולם. ההכנסות הגבוהות שלהן הן פועל יוצא של מספר התערוכות שהן מארגנות ברחבי העולם.

דבר נוסף שאפשר ללמוד מהנתונים מתייחס לשליטה הדומיננטית של אירופה בתעשיית התערוכות, מה שאומר שכאשר חברה ישראלית חושבת להשתתף בתערוכה, כדאי שתחפש, קודם כל, את התערוכות המאורגנות על ידי המארגנים האירופים.

ואגב, מרכז התערוכות שהוזכר למעלה בשנחאי, שייך ומופעל על ידי 3 מרכזי תערוכות מגרמניה.....

ועדיין, מה שקורה בגרמניה, בתחום התערוכות, מכתיב את אופיה וקידומה של תעשייה זו בעולם.

 

עוד חדשות מהנעשה בעולם בתחום התערוכות:  http://www.expoexpo.com/PageLN.aspx

 

 

 

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה