אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנשי עסקים מעזה ומהשטחים בתערוכה בקלן  יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם  % 80 מכלל המועסקים בתעשיית התערוכות והאירועים, הן מועסקות, אבל חלקן בניהול קטן  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים
חדשות
עולם הקמעונאות נלחם באינטרנט בעזרת טכנולוגיה
12/10/2019 1:54:55 PM


את המדפים הראשונים בסופרמרקטים שיודעים לחשב מלאי עם הורדת המוצר מהם, ראינו לראשונה ב - Euroshop. את האפשרות לעמוד מול מראה שמודדת את מידות הגוף ומציעה ביגוד מותאם בגודל ובצבעים, ראינו באותה תערוכה מספר שנים לאחר מכן.

את היעדרם של קופאים ןקופאיות ביציאה מהסופר חשנו גם כן באחת מתערוכות יורושופ. באותה עת למדנו שהטכנולוגיה יודעת לקרוא את המוצרים שבעגלה ולאפשר תשלום, בלי התערבות של קופאים.

הדוגמאות הללו הן רק דוגמאות צנועות למה שמוצג בתערוכת יורושופ. כל מה שנחשף לראשונה בתערוכה, מוצא דרכו אל השוק בשנה או בשנתיים שלאחריה. זו גם הסיבה שהתערוכה נערכת אחת ל - 3 שנים.

התערוכה הקרובה בין התאריכים 16 - 20 בפברואר 2020 https://www.euroshop-tradefair.com/ אמורה לתת תשובה, על ידי הצגת טכנולוגיות חדשניות, לתחרות הגוברת של האינטרנט ואתרי הקניות שבו.

כמו באינטרנט, מרכזי הקניות של השנים הבאות, יעניקו תחושה של מרחב וירטואלי שבו יערכו הקניות על ידי שימוש בטכנולוגיות IT, IOT אבל עם יתרון אחד: אפשר למשש ולהריח את המוצרים....

אבל לא רק בקמעונאות עסקינן, כאשר מכירים את התערוכה. היא נרחבת יותר במגוון הביתנים והנושאים שיוצגו בה. היא מיועדת לקניינים ואנשי מקצוע מתחום הקמעונאות, מעצבי פנים, אדריכלים, מעצבי חלונות ראווה ואנשי תערוכות והעוסקים בתערוכות ואמצעי תצוגה.

להלן הנושאים:

 

זו תערוכה ארוכה מהרגיל, בשל ריבוי ומגוון המבקרים בה. היא משתרעת על פני כל מרכז הירידים, כולל הביתן הענק החדש. 

היא יוצרת לו מעט בעיות למבקרים בכל הקשור לטיסות, בתי מלון, כרטיסי כניסה יקרים ולכן מומלץ להתחיל בהכנות כבר עכשיו.

לפרטים ולרכישת כרטיסי כניסה מוזלים, המקנים נסיעה חופשית בתחבורה הציבורית, יש לפנות אל נציגות התערוכה בישראל - איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ אל עליזה [email protected] טלפון 03-6882929

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה