אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
מיזם חדש - על נגישות, אופנה ואנשים עם מוגבלות
1/13/2020 10:03:46 AM


% 20 מכלל האוכלוסיה מוגדרים כאנשים עם מוגבלות. האדם הממוצע מבחין בהם בד"כ כאשר הם ישובים על כסא גלגלים, אך במציאות, יש אנשים עם לקויות שמיעה, ראייה, קוגניציה ואף אנשים זקנים שמתקשים לבצע את הפעילות היומיומית.

הרבה טכנולוגיות הומצאו כדי שאנשים עם מוגבלות יוכלו לתפקד כמו האחרים, אבל הבעיה של התאמת נגישות השרותים עבור אוכלוסיה זו, לוקה בחסר, על אף ששורה של חוקים ותקנות מחייבים את בעלי העסקים ונותני השרותים לבצע את ההתאמות.

בשבילנו להיכנס לחנות בגדים, למדוד בגד ולרכוש אותו, זו פעולה פשוטה ויומיומית. גם להתחבר לחנות און ליין היא פעולה פשוטה, אבל לאנשים עם מוגבלות, אין זה כלל פשוט, מכמה סיבות:

אין בחנויות האופנה בגדים נגישים, שהאדם עם מוגבלות יכול למדוד וללבוש (אדם עם פרוטזה ביד או ברגל, לדוגמא) ברוב המקרים אדם עם כסא גלגלים, אינו יכול לבצע בחנות את פעולת המדידה מבלי להיעזר וכמובן קיימת בעיית הפרטיות בהליך הזה...וישנם עוד קשיים שלא נפרטם כאן.

שי סניור, שאיבד את יכולת התנועה בידו לאחר פציעה בצבא, הגה את הרעיון לתפור בגדים תואמים ולהציע אותם, בחנות וירטואלית, לאנשים עם מוגבלות.

הוא חבר לקבוצה של אנשים, באותו סטטוס ויחד הקימו את Paltaclothes . פלטה, ראשי תיבות של "פעל לטובת האחר"-  מותג אופנה חדש ונגיש המותאם לכל סוגי המוגבלות.

קשה להסביר במילים את משמעות המיזם עבור אנשים עם מוגבלות, אך דפדוף באתר המקסים של הקבוצה, מספר במילים ובתמונות את המציאות החדשה המיוחדת https://paltaclothes.com/

נעשתה פניה אל יריד דיסלדורף המארגן את התערוכה החשובה בעולם לאנשים עם מוגבלות, לאמץ את המיזם ולהציגו בתערוכה הקרובה בחודש ספטמבר 2020 www.rehacare.com 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה