אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
עידכון תערוכות בעולם בעטיה של מגפת הקורונה. דאגה עם מבט אופטימי לקראת 2021
3/31/2020 4:15:48 PM


מאות אלפי חברות יצרניות בעולם, שהתכוונו להציג בתערוכות החל מפברואר  2020 חוות חוויה שלא חוו בעבר. כל התערורוכות בסין ובמזרח אסיה לא התקיימו. מציגים מסין שביקשו להציג בתערוכות באירופה, לא הותרה כניסתם וביתניהם נשארו ריקים. חלקם אוישו על ידי נציגים אירופים.

כך היה עד לשבוע השני של מרץ. ממועד זה, גם האירופים הבינו שאין לזלזל בסיכון מפני הדבקות, כאשר אנשים נמצאים ביחד בזמן נתון והחלו לדחות ולבטל תערוכות. איטליה עזרה להם מאד להגיע למסקנה זו.

כל התערוכות באירופה נדחו...לא בוטלו. מדוע? כי ביטול היה משחרר את המציגים מההתחיבות שלהם להציג בתערוכה ואת המארגנים מלהחזיר כספים. זה כמובן אינו מצב גורף ויש לבדוק את העמדה של המארגנים בצורה פרטנית.

חלק גדול מהתערוכות נדחו לחודשי יוני - יולי 2020 וחלקן לחודש ספטמבר. השיקול המרכזי של המארגנים לא בהכרח קשור ליכולת המציגים להציג, אלא החשש הגדול מפני אי נוכחות מבקרים בתערוכות ובכך ממילא המציגים לא יפיקו תועלת מהשתתפותם.

יחד עם זאת, מגיעה בשורה מסין. השלטונות החלו להתיר קיום תערוכות מחודש אפריל 2020, אך התנו את האישור בהשתתפות קהל מקומי בלבד. 

עולם הפוך. במקום שהעולם יחשוש מכניסת סינים למדינות, הסינים, שהצליחו כנראה להתגבר על המגיפה, חוששים להכניס לסין מבקרים מחו"ל.

האביב הביא מסין בשורה מעודדת ואולי, כפי שרבים אומרים, "הסינים יודעים דברים שאנחנו לא יודעים".

2 אירועים עולמיים לא יתקיימו השנה. המשחקים האולימפיים ביפן שנדחו ליולי 2021 והאקספו העולמי expo 2020 בדובאי, לא יתקיים אף הוא השנה...כנראה ויועתק ל - 2021.  החלטה סופית תתקבל על ידי הארגון הבינלאומי, בשבוע הבא בפריז. ישראל נמצאת בשלב בניית הביתן שלה בדובאי....

בהנחה שהמגיפה העולמית תודבר עד "אחרי החגים", צפויה לנו שנה מרתקת - שנת 2021.

צפיפות האירועים בכל המדינות באירופה, עלולה ליצור כאוס מסוג אחר. המארגנים יעמדו בלוגיסטיקה המתבקשת, אבל המבקרים מכל העולם, יתקשו להשיג טיסות, בתי מלון ושירותי אירוח אחרים.

אז הנה הצעה לאלו שמאמינים שהיקף העסקים בעולם יתעצם ב - 2021 ושהתערוכות ישקפו, כמו תמיד, את השווקים והמגמות, הכינו עצמכם עכשיו. הצטיידו, להרגעה, בביטוחים מתאימים, אבל הבטיחו לעצמכם, שלא תהיו מחוץ לעניינים ולהזדמנויות העיסקיות החל מספטמבר 2020 עם מבט קדימה לעבר השנה המבטיחה - 2021.

ועוד עצה למעצבים ולבוני תערוכות. אתם יושבים דאוגים עכשיו בבית, מחפשים פתרונות להישרדות, עד חלוף המגיפה....אל תחכו, התקשרו היום לחברות שמציגות בתערוכות בארץ, אך בעיקר בחו"ל. דברו איתן, חזקו אותן ויחד בדקו את האפשרויות, כדי שהם ואתם תהיו מוכנים לרגע בו הפקק יחלץ מהבקבוק.

כדי לדעת אילו חברות מישראל משתתפות בתערוכות בחו"ל, הכנסו לאתרים של התערוכות באמצעות מנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל www.expoexpo.com שם יפנו אתכם לאתרים ולמארגנים של התערוכות. בתוך כל אתר, תאתרו את המציגים מישראל ופנו אליהם היום עם מסר שאתם כאן ועומדים לשרותם.

והנה אתגר קרוב עבורכם: התערוכה הגדולה בעולם בתחום הרפואה, מדיקה, תתקיים בדיסלדורף בחודש נובמבר 2020. מציגים בה קרוב ל - 90 חברות מישראל. חלקן בביתן משותף המאורגן על ידי מכון היצוא והאחרות באופן אינדיבידואלי.....

אני אופטימי....ואתם?

יצחק שלו

עורך

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה