אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  תערוכות באיטליה זה לא רק מילנו  הזמנה לחברות ישראליות להציג, ללא תשלום, בתערוכה הגדולה בשנחאי ליבוא  קריאה למציגים מישראל למהר ולשריין מקום במקבץ תערוכות מוצרי הצריכה בפרנקפורט בחודש פברואר 2025  Agri-food-tech בסינגפור תתקיים בנובמבר בפעם השלישית  ספטמבר - דצמבר חודשים עמוסים בתערוכות באקספו תל אביב  הזדמנות ליצרנים ישראלים של אגרוטכניקה בויאטנם  תערוכות בניה בעולם  הסיכוי להסכם שלום עם ערב הסעודית מציב אתגרים מרתקים ליצואנים הישראלים  כלים בלתי מאויישים, לא רק בשימושים צבאיים  התערוכה הרפואית הגדולה בעולם, תיפתח ב - 11 בנובמבר במרכז התערוכות בדיסלדורף
חדשות
אנוגה בקלן וסיאל בפריז, שתי התערוכות החשובות באירופה למזון, מתחרות, אך מתואמות
6/23/2024 9:36:48 AM


אנוגה בקלן, היא ללא ספק התערוכה הגדולה בעולם למזון. השנה היא גם הוסיפה ביתן חדש למזון אלטרנטיבי. סיאל בפריז, טוענת מצידה, שהיא איכותית יותר ו"חדשנית".

לא משנה אילו תארים כל תערוכה מדביקה לעצמה וגם לא חשוב ששתי התערוכות מתחרות ביניהן, כי מתוך הבנה שאין מקום לקיים את שתיהן באותה שנה, הן סיכמו שזו של קלן תתקיים בשנה לא זוגית וזו של פריז בשנה זוגית.

כך, סיאל תתקיים בחודש אוקטובר השנה (19-23) במרכז התערוכות פריז נורד ואנוגה תתקיים ב - 2025 בקלן. שתי התערוכות אף מייצאות את המותג שלהן למדינות אחרות בעולם.

מכון היצוא הישראלי משתתף בשתי התערוכות ומעמידה ביתן לאומי לטובת יצרנים ישראלים.

לרגל חגיגות ה- 60 לתערוכה, המארגנים הפיקו וידאו נחמד ששווה לראותו ב - https://www.sialparis.com/en 

סטארטאפים מישראל יכלים להצטרף אך לאגף החדשנות בתערוכה שיציג מיזמים הקשורים לאגרי פוד

חברות המעוניינות להצטרף לביתן הישראלי של מכון היצוא יכולים לעשות זאת באמצעות הלינק https://exportgov.tfaforms.net/1752?CID=7018d0000001SaX 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה