אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  אנוגה בקלן וסיאל בפריז, שתי התערוכות החשובות באירופה למזון, מתחרות, אך מתואמות  ברלין - עיר ללא הפסקה...גם בתערוכות  3 תערוכות ביריד דיסלדורף לחודשים הקרובים  יש מה ללמוד מיוון בכל הקשור לאירוח ומלונאות  תערוכות באיטליה זה לא רק מילנו  הזמנה לחברות ישראליות להציג, ללא תשלום, בתערוכה הגדולה בשנחאי ליבוא  קריאה למציגים מישראל למהר ולשריין מקום במקבץ תערוכות מוצרי הצריכה בפרנקפורט בחודש פברואר 2025  Agri-food-tech בסינגפור תתקיים בנובמבר בפעם השלישית  ספטמבר - דצמבר חודשים עמוסים בתערוכות באקספו תל אביב  הזדמנות ליצרנים ישראלים של אגרוטכניקה בויאטנם
חדשות
3 תערוכות ביריד דיסלדורף לחודשים הקרובים
7/13/2024 10:48:46 AM


הפעילות במרכז התערוכות של דיסלדורף, מתחלקת בין תערוכות המאורגנות על ידי היריד ובין תערוכות, בהן היריד משמש כמשכיר ביתנים למארגנים אחרים מהעולם

מחודש נובמבר עד ינואר 2025 יתקיימו במרכז 3 תערוכות שונות זו מזו ,שפונות לקהלים שונים בתכלית.

בחודש נובמבר 2024 (11 -14 ) תתקיים התערוכה השנתית Medica לרפואה ובתי חולים + קבלנות משנה  https://www.medica.de/ 

אין עוררין על כך, שזו התערוכה החשובה בעולם בתחומה. הקניינים החשובים בעולם של בתי חולים, מוסדות רפואיים, קליניקות, מעבדות ועוד, כולם מגיעים לתערוכה.

מכון היצוא הישראלי מעמיד בתערוכה ביתן לאומי בהשתתפות עשרות חברות וסטארטאפים .  הביתן הישראלי הוא תמיד, מוקד משיכה למבקשים להיפגש עם חידושים.

בנוסף לביתן הלאומי עוד חברות מישראל מעמידות ביתנים עצמאיים. קרוב ל -70 חברות מישראל מיוצגות בתערוכה מדי שנה. בשנת שיא, ניתן היה לראות בתערוכה כ - 100 מציגים מישראל.

בחודש ינואר 2025 (7-9) תתקיים במרכז הירידים בעיר תערוכה שמעניינת כמה אלפי מבקרים בלבד (11,000 בתערוכה הקודמת) אבל תוצאותיה נראים בכל מפגש שלנו עם חברות ונותני שירותים, שמפרסמים עצמם על מוצרים.

מדובר ב Psi התערוכה השנתית למוצרי פרסום וקידום מכירות  https://www.psi-messe.com/ 

בתערוכה יצרנים וספקים של מוצרים שניתן להדפיס עליהם ויכולים לשמש כמוצר לקידום מכירות, מעטי כתיבה לסוגיהם, מציתים, כוסות, מחזיקי מפתחות, מגיני שמש וכיסויים למכוניות ואפילו.....ממתקים.

התערוכה מאורגנת על ידי החברה הרב לאומית Reed Exhibitions 

תערוכה אחרת, Boot המיועדת לחובבי יאכטות, סירות וספורט ימי, https://www.boot.de/ תיפתח ב - 18 בינואר 2025 ותימשך עד ל -26 בחודש.

מי שהיה בתערוכה בעבר מספר על בריכות ענק שמוקמות בביתנים ובהן סירות מרוץ המושכות גולשים וכן יאכטות ענקיות בשווי מליוני יורו, מצד אחד, ויאכטות  קטנות יותר הניתנות לרכישה על ידי אנשים לא עשירים במיוחד.מובן, שגם חובבי הספורט הימי יכולים למצוא בתערוכה ציוד המתאים לסוג הספורט בו הם עוסקים.

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה