אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024  תערוכת המזון Anuga דורגה במקום הראשון בעולם בחשיבותה. ISM לממתקים, היא הגדולה בעולם
חדשות
יצוא בטחוני/צבאי מישראל בתערוכות בעולם
2/27/2024 11:22:51 AM


התערוכות הקשורות לצבא ובטחון מתחלקות לשניים: אלו שמציגות ציוד צבאי ושקהל המבקרים בהן הם נציגי מדינות וקציני צבא ואלו שהנושא המרכזי שלהן הוא הגנת המולדת ובטחון אישי אזרחי- שני תחומים שאחראים להם בכל מדינה, משרדי הפנים והמשטרה.

שני סוגי התערוכות שונים מאד אלו מאלו, אך לפעמים ל"עין בלתי מזוינת" קל להתבלבל ביניהן. הישראלים לא אמורים להתבלבל, אם ישימו לב מי מארגן את הביתן הישראלי בתערוכה.

אם זה האגף ליצוא בטחוני במשרד הבטחון -סיבט, הרי שהתערוכה היא צבאית פרופר. אם זה מכון היצוא, הרי שהתערוכה קשורה לבטחון המולדת (HLS) והיא אזרחית ופתוחה.

בשני סוגי התערוכות, המציגים הן יצרנים ישראלים שמאוגדים לביתן ישראלי משותף ובסיוע ממשלתי.

יודגש כי כל יצוא צבאי מותנה באישור וברשיון מטעם סיבט. לא כך הדבר בתערוכות הגנת המולדת והמשטרות.

באילו תערוכות סיבט היא המובילה?

בחודש פברואר 2024 סיבט העמידה ביתן ישראלי בסלון האוירי בסינגפור. באפריל היא תהיה בסנטיאגו צ'ילה בתערוכה אוירית צבאית. בחודש מאי בפלורידה בתערוכה של כוחות מיוחדים. באוקטובר בתערוכה בוושינגטון.

בשנת 2025 הלוח עמוס בתערוכות:אבו דאבי בפברואר, יפן במרץ, ריו זה ז'נרו באפריל,  אתונה, פלורידה וסינגפור במאי, ביוני הסלון האוירי המפורסם בפריס לה בורז'ה, בספטמבר בלונדון, באוקטובר בקוריאה, בנובמבר בדובאי ובדצמבר בקולומביה.

זוהי רשימה חלקית בלבד.

חדי עין שינתחו את המיקומים - מדינות של התערוכות, יכולים לשרטט, בקלות, את מגוון האינטרסים של ישראל בכל הקשור למכירת נשק.....

בתחום התערוכות הקשורות להגנת המולדת HLS ושבדרך כלל, אחראי לביתן הלאומי, מכון היצוא, מאחר ומדובר על ציוד וטכנולוגיות משטרתיות , אבטחת מוסדות וגבולות וכד', אין כמעט הגבלות לחברות ישראליות להציג ולכן ניתן למצוא אותן בתערוכות רבות בעולם.

בולטת מאד, בהקשר זה,סידרת תערוכת milipol. במקורה זו תערוכה צרפתית, שהחלה לפני שנים להציג גם שימושים צבאיים ומכאן  mili וגם ציוד למשטרות pol אבל בהמשך,התקבעה בעיקר בזכות הנושא האישי בטחוני.

כיום, התערוכה מתקיימת בפריס, סינגפור, הודו וקטר.

בלוח התערוכות הבינלאומיות הצבאיות , בהן ישראל משתתפת, בולט מאד חסרונן של סין ורוסיה....מסיבות מובנות, אבל אין ספק שהישראלים פוגשים את הסינים והרוסים בתערוכות בשאר העולם....

את התערוכות החשובות בתחום, אפש למצוא במנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל (בעברית) www.expoexpo.com  

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה