אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024  תערוכת המזון Anuga דורגה במקום הראשון בעולם בחשיבותה. ISM לממתקים, היא הגדולה בעולם
חדשות
החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
4/7/2024 4:39:20 PM


ישראל היא מציג משמעותי בתערוכת דרופה 2024, בשל החידושים שהמציגים מביאים אליה. התצוגה הישראלית תשתרע על שטח של כ- 3500 מ"ר. בראש המציגים מישראל עומדת חברת לנדא מעבדות דפוס, שכבר בתערוכות הקודמות עשתה מהפכה בתחום הדפוס.

התערוכה ארוכה מהרגיל ותימשך 11 ימים. זאת בשל המספר הגדול של המבקרים מ- 180 מדינות, שמספרם נאמד ביותר מ- 200,000. יש בתערוכה כ - 1500 מציגים, שכולם זקוקים לכרטיסי טיסה ולבתי מלון . אם נביא בחשבון שהצוות של המציגים מונה בממוצע כ - 15 אנשים הרי שעוד לפני שהגיע המבקר הראשון, יש מצב שקרוב ל - 22,000 מיטות בבתי המלון בעיר יהיו תפוסים. 

בהתחשב בכך, שבדיסלדורף וסביבתה יש היצע של כ - 80,000 מיטות, חשוב מאד שמבקרים מישראל יחלו כבר עכשיו לטפל בסידורי הנסיעה.

בתערוכה לפני מספר שנים, מבקרים, שנזכרו לטפל בביקור ברגע האחרון, נאלצו ללון בבתי מלון וצימרים בגבול הולנד (כשעה נסיעה ברכבת למרכז התערוכות)

לידיעת המבקרים יצוין כי חברת בת של לופטהנזה בשם Eurowings, טסה ישירות מתל אביב לדיסלדורף ומבקרים שמתכננים להיות בתערוכה 3 ימים, יכולים לצאת ולחזור באותו שבוע.

ממשרד הנסיעות פורום טרוול, נמסר שהם ערוכים לקלוט בקשות של מבקרים לטיסות ובתי מלון

יש לפנות אל [email protected] 

מחירי הכניסה לתערוכה אינם זולים, אך יש הנחות לרוכשים אונליין ב - https://shop.messe-duesseldorf.de/cgi-bin/bms_visit/lib/pub/tt.cgi/drupa_ticket_shop_2024.html?oid=33530&lang=2&ticket=g_u_e_s_t#/ 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה