אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  מאי - יוני 2024 עמוסים ביריד מינכן  תאילנד ודרום מזרח אסיה "צמאים" לחקלאות חכמה  התערוכה החשובה בארה"ב לזכיינות  ביתן ישראלי בתערוכת SushiTech לערים חכמות בטוקיו  דובאי, היא הלאס וגאס של המזרח התיכון. מה תל אביב מפסידה?  ביתן ישראלי ב -ShushiTech תערוכה וכנס לערים חכמות בטוקיו.  מכון היצוא מזמין יצואנים להצטרף לביתנים הלאומיים  הביאנלה לאמנות בונציה חוזרת לאחר הפסקת הקורונה  בולגריה ורומניה הצטרפו לאמנת שנגן באירופה. מהן ההשלכות?  החלה מכירת כרטיסי כניסה לתערוכה העולמית לדפוס drupa 2024
חדשות
תערוכת יורושופ 2020 מלאה בחידושים ובטכנולוגיות
1/8/2020 9:23:11 AM


כאשר תערוכה נערכת אחת ל - 3 שנים, רבה הסקרנות לגבי מה יוצג בה. ככה זה בכל תערוכה ובמיוחד בתערוכת יורושופ 2020 , שמשקפת את תחומי הקמעונאות והתערוכות, שאינם מפסיקים להפתיע.

הדיגיטליזציה, הרכישות באינטרנט והשימוש בבינה מלאכותית בתחום,מבטיחים חוויה שונה מהרגיל בתערוכה הקרובה. ננסה להפנות מבט לחלק קטן ממה שייראה בתערוכה:

Mobile shopping - קרוב ל - % 80 מהצרכנים משתמשים בטלפון החכם לצורך רכישות, בין אם אלו נעשות באינטרנט או בנקודות המכירה. התנהלות זו אופיינית במיוחד כאשר מדברים על אופנה ומוצרי טואלטיקה. ישנן אפליקציות, שאיתן הצרכן מצביע על המוצר, האפליקציה שולחת את ההזמנה למקום בו היא מסופקת וכמובן מחייבת את חשבון הלקוח ומעבירה לו חשבונית על הקניה. הכל באפליקציה אחת. 

AI - שווי השוק של הטכנולוגיות הקשורות לאינטליגציה מלאכותית וביג דאטה בקמעונאות, עומד על 230 מיליון דולר וההערכה היא שעד 2027 הוא יעבור את ה - 4 מיליארד דולר. מה הסיבה לגידול הענק? התשובה היא, שהם משולבים אינטגרלית בפעילות השווקית, משום הצורך לייצר פרופילים של הצרכנים ולתקשר איתם נקודתית.

  Refrigiration השינויים בהרגלי הצריכה בתחום המזון, שבאים לביטוי בהיצע של אוכל מוכן, מחייבים את רשתות השווק והחנויות, במקררי תצוגה שונים מאלה שיש היום. המידוף צריך להיות שונה, תצוגת המזון תשתנה וכמובן נראה "מקררים" שבנויים לאוכל מוכן חם.

VR & AR השימוש בעזרים של מציאות מדומה ומציאות רוויה יהיה חלק מחווית הקניה....אפילו בחנויות קטנות. צרכן יוכל לראות את עצמו במציאות בה הוא לובש, נועל או מאופר, בטרם קבלת החלטה אם הוא קונה את המוצר. מהפיכה!!

אפשר להוסיף עוד ועוד דוגמאות כדי להמחיש את המסר המהפכני של התערוכה הזו השנה, אך לא נעשה זאת בפרטים, אלא רק נאמר שחווית הלקוח, נוחיות הקנייה, עיצוב חלונות הראווה, עיצוב וחומרים בתעשיית התערוכות ועוד, הופכים את התערוכה לחובה לביקור של מנהלי רשתות, מנהלי רכש, אדריכלים, מעצבים (אלו האחרונים ימצאו ענין רב בביתן של "כפר המעצבים") אנשי אסטרטגיה שווקית ועוד רבים.

מנציגות התערוכה בישראל: איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ 03-6882929 נמסר כי בתערוכה האחרונה ביקרו למעלה מ - 1000 איש מישראל והשנה המספר צפוי לגדול בשל הוספת ענפי תצוגה ומציגים בתחום הדיגיטלי.

איטקס גם מציעה, ברכישה מוקדמת, גם כרטיסי כניסה לתערוכה במחירי הנחה מפתים. יש לפנות אל עליזה [email protected] 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה