יצרנים ויצואנים בישראל מתלבטים באיזו תערוכה להציג כדי להגיע לציבור הקניינים העולמי. התשובה היא: גרמניה. כי כל אדם שלישי שמגיע לתערוכה הוא איש מקצוע וקניין.. מחוץ לגרמניה. אין לכך דוגמא בעולם....ובסה"כ, בשנת 2024, כ - 2.5 מיליון איש מחו"ל הגיעו ל - 176 תערוכות בינלאומיות שהתקיימו במדינה.
נתון זה מורה על כך ש % 34 מכלל המבקרים בתערוכות בגרמניה מגיעים מחו"ל. למה זה חשוב בהחלטה של חברות ישראליות לדוגמא היכן להציג? משום שי להם הזדמנות לפגוש בגרמניה את העילית של אנשי העסקים מכל העולם......
אן עוד מדינה בעולם, ששליש מהמבקרים בתערוכות בה, הם מחו"ל. הנתונים לעיל ולהלן מהימנים ביותר מאחר שהם נאספו ונותחו על ידי הארגון הגרמני של תעשיית התערוכות AUMA שהאמינות בנתונים שלו, חרוטה על דגלו.
אירופה היא היבשת בה ביקרו הכי הרבה מבקרים מהעולם בתערוכות. על פי נתוני UFI, הארגון העולמי של מארגני התערוכות, בשנת 2024, כ - 100 מיליון אנשים מאירופה ומהעולם ביקרו בתערוכות במדינות היבשת. נתון זה מהווה שליש מכלל מבקרי התערוכות בעולם.
אם יורדים לרזולוציה עמוקה יותר של התערוכות בגרמניה, נראה שגם במספר המציגים מחוץ לגרמניה היא מובילה עולמית עם 107,370 מציגים מחו"ל. בהקשר זה מעניין לציין כי 20,630 מהם הגיעו מסין, 10,690 מאיטליה, 5,020 מהולנד, 4,920 מטורקיה ו - 4,820 מצרפת.
נתונים אלה אמורים לשכנע את היצרנים הישראלים, שאם היצרנים המובילים מאיטליה, צרפת, הולנד וטורקיה, מציגים בתערוכות בגרמניה, למרות שהתערוכות בכל המדינות הללו נחשבות לתערוכות טובות, יש לכך משמעות....
פרטים על כל התערוכות בגרמניה ובשאר העולם ב - 2025-6 ניתן למצוא במנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל www.expoexpo.com