אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  תערוכות באיטליה זה לא רק מילנו  הזמנה לחברות ישראליות להציג, ללא תשלום, בתערוכה הגדולה בשנחאי ליבוא  קריאה למציגים מישראל למהר ולשריין מקום במקבץ תערוכות מוצרי הצריכה בפרנקפורט בחודש פברואר 2025  Agri-food-tech בסינגפור תתקיים בנובמבר בפעם השלישית  ספטמבר - דצמבר חודשים עמוסים בתערוכות באקספו תל אביב  הזדמנות ליצרנים ישראלים של אגרוטכניקה בויאטנם  תערוכות בניה בעולם  הסיכוי להסכם שלום עם ערב הסעודית מציב אתגרים מרתקים ליצואנים הישראלים  כלים בלתי מאויישים, לא רק בשימושים צבאיים  התערוכה הרפואית הגדולה בעולם, תיפתח ב - 11 בנובמבר במרכז התערוכות בדיסלדורף
חדשות
התערוכה הרפואית הגדולה בעולם, תיפתח ב - 11 בנובמבר במרכז התערוכות בדיסלדורף
9/26/2024 10:16:13 AM


היו שנים, שמציגים ישראלים בתערוכת מדיקה ביקשו מהמארגנים שיציבו את ביתניהם קרוב ככל האפשר לביתן האמריקני, כדי ליהנות מהמבקרים שפקדו את הביתן הפופולרי בתערוכה - הביתן האמריקני.

חלפו השנים וישראל הפכה להיות מוקד מסקרן של חידושים בתחום הרפואה ובמקביל, מספר החברות מישראל שהציגו בתערוכה הלך וגדל. הקהל המקצועי הגיע במספרים גדולים לראות את החידושים מישראל. 

ישראל הפכה להיות עוגן משמעותי בתערוכה והביתן הלאומי הפך להיות כזה, שמדינות אחרות מבקשות היום, להיות קרובות אליו. על זה שר שמוליק קראוס "איך שגלגל מסתובב לו..."

גם בזמנים הקשים של הקורונה, התערוכה התקיימה ומאות ישראלים הגיעו אליה, כי אי אפשר לעצור את הקידמה ומוסדות הרפואה בישראל זקוקים לציוד חדש ומתוחכם.

בתערוכה הקרובה https://www.medica-tradefair.com/ מציגות כ - 60 חברות מישראל וקרוב ל - 700 אנשי מקצוע וקניינים צפויים לבקר בה.

יודגש כי האירוע הרפואי הזה מורכב משתי תערוכות: medica לציוד וטכנולוגיות ו - Compamed לקבלנות משנה עבור יצרנים אחרים. בשתי התערוכות, חברות מישראל מציגות.

הכניסה לתערוכה היא באמצעות כרטיסי כניסה, אותם יש לרכוש באונליין ב -To the ticket shop (messe-duesseldorf.de)

חשוב

ישנה אפשרות לבקש ממציגים בתערוכה ואוצ'ר, שאותו ניתן להמיר לכרטיס כניסה. אין ספק שמבקרים רבים מישראל מצויים בקשרים עם מציגים בתערוכה ויכולים לפנות אליהם.

כדי להקל עליהם הנה לינק לרשימת המציגים Exhibitors & Products 2024 (medica-tradefair.com)

התערוכה מיוצגת בישראל ע"י איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ [email protected] 

 

 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה