אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  Agri-food-tech בסינגפור תתקיים בנובמבר בפעם השלישית  ספטמבר - דצמבר חודשים עמוסים בתערוכות באקספו תל אביב  הזדמנות ליצרנים ישראלים של אגרוטכניקה בויאטנם  תערוכות בניה בעולם  הסיכוי להסכם שלום עם ערב הסעודית מציב אתגרים מרתקים ליצואנים הישראלים  כלים בלתי מאויישים, לא רק בשימושים צבאיים  התערוכה הרפואית הגדולה בעולם, תיפתח ב - 11 בנובמבר במרכז התערוכות בדיסלדורף  איחוד האמירויות הופכת להיות מעצמה עולמית בתחום התערוכות והקונגרסים  יריד פרנקפורט - למעלה מ-50 שנה המרכז העולמי של טקסטיל לבית  תעשיית העץ והרהיטים בעולם חוגגת אחת לשנתיים בתערוכת בגרמניה בחודש מאי 2025
חדשות
יריד פרנקפורט - למעלה מ-50 שנה המרכז העולמי של טקסטיל לבית
10/22/2024 11:55:42 AM


 

 

טקסטיל לבית

המושג טקסטיל לבית מתייחס לכל מה שמצוי בבית ועשוי מטקסטיל: בדי ריפוד לרהיטים, טקסטיל לחדרי שינה, מצעים, וילונות, שטיחים ושטיחונים, בדים לחדר האמבטיה והשולחן, טפטים ומערכות הגנה מפני השמש ועוד. התערוכה מחולקת לנושאים, כדי להקל על המבקרים ולמקד כל אחד בתחום המקצועי שלו.

 מוצרים לחדר המיטות ואמבטיות

ממיטות ומצעים ועד טקסטילים לאמבטיה, כריות נוי ואביזרי בית – "מיטה, אמבטיה וחיים" היא הפלטפורמה למותגים חזקים ולמותגים פרטיים.

טקסטילים דקורטיביים וריפוד.

היימטקסטיל מציע את המגוון הגדול ביותר בעולם של טקסטילים דקורטיביים וריפוד. מותגים חזקים ואריגים באיכות גבוהה, במיוחד מאירופה, מוצגים בתערוכה. תערוכת היימטקסטיל מהווה פלטפורמה ליצרנים וסיטונאים של טקסטילים דקורטיביים, טקסטילים לריפוד וריהוט, בד למצעים, עור לריהוט, טקסטילים חיצוניים ועור סינתטי

 חדש – שטיחים ושטיחונים

תערוכת "דומוטקס" הקרובה, לשטיחים, המתקיימת מדי שנה ביריד הנובר, לא תתקיים בשנת 2025 (היא נדחתה בשנה ולכן תתקיים רק בשנת 2026) מסיבה זו, בתערוכת היימטקסטיל הקרובה בחודש ינואר , יהיה דגש גדול יותר על שטיחים.

בתערוכה יוצגו שטיחים ארוגים במכונות, שטיחים ארוגים ביד ושטיחים מקשרים (יחידים), שטיחי כניסה ומערכות ניקוי, סיבים וחוטים, כמו גם טכנולוגיות ייחודיות ליצרני שטיחים. פתרונות טקסטיל לאזורים חיצוניים.

  פרטים נוספים בנציגות יריד פרנקפורט בישראל [email protected]

עוד על תערוכות טקסטיל בעולם בשנת 2025, במנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל (בעברית) www.expoexpo.com 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה