אודותינו צור קשר לרכישת מוצרי איטקס עיצוב והקמת ביתנים הרשמת מציגים לתערוכות
  Agri-food-tech בסינגפור תתקיים בנובמבר בפעם השלישית  ספטמבר - דצמבר חודשים עמוסים בתערוכות באקספו תל אביב  הזדמנות ליצרנים ישראלים של אגרוטכניקה בויאטנם  תערוכות בניה בעולם  הסיכוי להסכם שלום עם ערב הסעודית מציב אתגרים מרתקים ליצואנים הישראלים  כלים בלתי מאויישים, לא רק בשימושים צבאיים  התערוכה הרפואית הגדולה בעולם, תיפתח ב - 11 בנובמבר במרכז התערוכות בדיסלדורף  איחוד האמירויות הופכת להיות מעצמה עולמית בתחום התערוכות והקונגרסים  יריד פרנקפורט - למעלה מ-50 שנה המרכז העולמי של טקסטיל לבית  תעשיית העץ והרהיטים בעולם חוגגת אחת לשנתיים בתערוכת בגרמניה בחודש מאי 2025
חדשות
איחוד האמירויות הופכת להיות מעצמה עולמית בתחום התערוכות והקונגרסים
10/19/2024 7:07:18 PM


בשקט, בשקט, דובאי ואבו דאבי הופכות להיות שתי ערים חשובות מאד בתחום התערוכות והאירועים העיסקיים. הן עוברות היום, באופן מואץ, את התהליך שעברו לפני שנים ערי תערוכות באירופה: יצוא של מותגים למדינות אחרות. 

הראשונים, באירופה, לפריצה אל מחוץ לגבולות המדינה, היו חברות רב לאומיות מבריטניה, שחלקן הגדול היו קשורות לפרסומים וכתבי עת מקצועיים ששווקו ברחבי העולם. בהדרגה, הנושאים בהם עסקו כתבי העת, הפכו להיות תערוכות וקונגרסים.

לא בכדי, 3 החברות המובילות בעולם, בתחום התערוכות, הן בריטיות במוצאן.

לאחר הבריטים, הגיעו הגרמנים ממרכזי התערוכות הגדולים בגרמניה, שהשתלטו על שווקים כמו דרום מזרח אסיה.

סין, שנפתחה למערב, העריצה את התערוכות בגרמניה והיא היתה המדינה הראשונה שעודדה את יצוא מותגי התערוכות מגרמניה לסין. זאת ועוד, הגרמנים אפילו הקימו מרכזי תערוכות בסין, בהם ארגנו את התערוכות שלהם. שנחאי היא הדוגמא המובילה בהקשר זה.

איחוד האמירויות ידועה בזכות אימוץ שיטות וטכנולוגיות מערביים ובעזרת המימון הכמעט בלתי מוגבל של המדינות המרכיבות את האיחוד, הם הצליחו להפוך הליך, שנמשך שנים ארוכות באירופה, להליך של שנים בודדות.

היום, מארגני תערוכות וקונגרסים מהאיחוד, שולטים באופן ניכר על העולם הזה באפריקה (ביחד, אגב, עם חברות מטורקיה) ובמזרח התיכון.

דוגמא מצוינת לתערוכה שצמחה בדובאי ובמידה רבה מאפיינת את ההתפתחות הטכנולוגית של מדינות האיחוד היא תערוכה בשם Gitex לחידושים טכנולוגיים בתחום המחשבים, טלקומוניקציה ו - AI.

מתערוכה אחת בדובאי, שמשכה אליה מאות מציגים מכל העולם, התערוכה, בארגון מרכז הסחר של דובאי, פרשה כנפיים לברלין, סינגפור, תאילנד, מרוקו וניגריה. עד כדי כך היא מצליחה, שיש כאלה החושבים שמארגני תערוכות GSMA, לתקשורת סלולרית בברצלונה ובמקומות אחרים בעולם, צריכה להתחיל לדאוג.

המעבר לסינגפור, תאילנד וברלין די מובן, משום שהם, מבחינות רבות, עוגנים בחלקי יבשות שונים. 

ובאשר לניגריה ומרוקו, הסיבה היא, שחברת התקשורת הלאומית של האיחוד, היא הדומיננטית ביותר באפריקה ובמזרח התיכון ובאמצעות התערוכה בצפון אפריקה ומרכז אפריקה, הדובאים מחזקים את קהל הלקוחות ואף מרחיבים אותו.

בכל פעם שבניוזלטר אנחנו מתייחסים להצלחות של מדינות במזרח התיכון, בתחום העיסקי, אנחנו חוזרים ותוהים, איך היו נראים הדברים אם ישראל היתה חיה בשלום עם שכניה.....

את התערוכות באיחוד האמירויות, באפריקה,במזרח הרחוק ובשאר חלקי עולם, בשנת 2025, ניתן למצוא במנוע החיפוש לתערוכות בחו"ל (בעברית) www.expoexpo.com 

פנו אלינו | פקס. 03.6883031 | טל. 03.6882929 | איטקס שרותי תערוכות בינלאומיות בע"מ
בניית אתרים : אולסי מערכות
עיצוב גרפי : סטודיו מוזה
If you need legal help in Germany just contact:
Mütze Korsch Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
בניית אתרים : אולסי מערכות עיצוב גרפי : סטודיו מוזה